Ива и Юлияна посрещат СкандаУ в студиото за каузата “Достъпна България” и Веси Бонева и Светлин Къслев за вдъхновението и посланието на проекта “Родината”.
https://www.youtube.com/watch?v=ZCYSKN1S9IY
Тази седмица в поредния епизод на “Дами канят” по Code Fashion TV, Ива и Юлияна посрещат в студиото едни от най-популярните и обичани имена на родната сцена – рапърите Лъчо и Тото от СкандаУ и поп-дивата Веси Бонева, в компанията на Светлин Къслев. Двете дами разкриват пред зрителите, защо именно тези артисти, със своите най-нови инициативи и проекти, са лицето на активното младо поколение в България.
Водещите започват с летящ старт като дискутират как публичността и сцената могат да подкрепят каузи като ‘Достъпна България’, зад която застават СкандаУ и се появяват на инвалидни колички на Българските Хип-Хоп награди за 2018.
“Сърдечно благодаря на Тото и Лъчо, че имат сърцето и желанието да покажат, че проблемите трябва да започнем да ги решаваме всички. Заедно! За да е България зона с #Вход свободен за хората с увреждания!” – написа Петър Кичашки, юрист, директор на Института за модерна политика и член на Комитета за защита от дискриминацията. А на въпроса какво провокира нуждата от подобна инициатива, СкандаУ отговарят: “Целта е да повишим разбирането за проблемите на хора с увреждания в сферата на достъпната среда. Само, който не е седял на количка, само той няма представа колко сериозни са те”. Пред камерите на “Дами Канят”, момчетата апелират за правилно отношение, специално към тези малцинства в България – “Не става въпрос за съжаление, не става въпрос за апатия, трябва да сме на ясно, че тези хора се борят за равни условия, както всеки друг”.
В студиото “скандалните” Лъчо и Тото се чувстват “като вкъщи” и разкриват себе си в разговор, кои са СкандаУ зад прожекторите; какви са техните мисли и убеждения за българския музикален пазар и най-важното качество за успех на съвременната сцена; какво е вдъхновило посланието на един от най-големите им хитове ‘Мафия’. От групата научаваме, че тайната на успеха им се крие в избора да правят музика, която ги забавлява и в която намират себе си, съчетан с умението да се адаптират към музикалния бизнес, но без да следват музикални тенденции или наложен от западните артисти модел на популяризиране.